خیالم راحته تو همیشه تو اغوشم هستی
وبلاگــــــ زيبـــــــاي آوين چــــت

منوی اصلی

به وبـــلاگ اوین چـــتـــ خوشــ اومـــدیـــد امـــید وارم از مطـــالب لـــذت ببـــریــد!!! armin2fm

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگــــــ زيبـــــــاي آوين چــــت و آدرس avinchat1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
تير 1392 خرداد 1392 فروردين 1392 اسفند 1391
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 15080
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




Up Page

تصاویر تصادفی

امکانات جانبی
خیالم راحته تو همیشه تو اغوشم هستی
ن : armin2fm ت : شنبه 26 اسفند 1391 ز : 9:54 | +

 

A picture with my love

ممنون که اشک رابه چشمانم فرامیخوانی...

ممنون که آسمان قلبم گشتی...

ممنونم عزیزم...

ممنون که مجنون شبهای تارم شدی...

 

 

وقتی ازبرایت مینویسم

نمیدانم باکدامین قلم نویسم؟

نمیدانم برکدامین صفحه نوشته ام جاری سازم؟

آخرمیدانی...

قلم وکاغذهایم باهم دعوادارند...

همه میخواهندازبرایت باشند!

آنهانیزغبطه ام میخورند...

اماتو...

تنهامال منی!

 

028a35b518dec85537f604709993543f-300

کدام راه است    
که پای خسته را نشناسد   
کدام کوچه   
خالی از خاطره است   
و کدام دل  
 هرگز نتپیده   
به شوق دیدار   
بیا...  
تا برایت بگویم   
از سختی انتظار   
که چگونه  
در دیده های بارانی  
 رنگ هذیان به خود می گیرد 

 

براي ديدن ادامه عكسها و دانلود روي اين عكس كليك كنيد

 

شکستم چه بی صدا ... هم تو را و هم خودم را ...

می شکنم هر روز ...

می شکنم تا از شکسته های وجودم نور جوانه بزند ...

می شکنم تا بزرگ شوم ...

می شکنم تا عبرت بگیرم ...

و این شکستن چه بی پایان تکرار می شود در من ...

از این پس فاصله ها را می بوسم ...

دستام از این که هست تنهاترم میشه

 این روزها تکرار میکنم مدام :

دلم گرفته از خودم

خودم اسیر غم شدم

شدم غریب قصه خودم

بسته تر از هر بسته ای برای من آغوش عشق است!

این روزا همونطور که بغضمو قورت میدم به چشمام هم دستور میدم

اشکامو قورت بدن!

بذار یه بارم که شده زیر قولم بزنم

پاکش نمی کنم لااقل الان نه

بهش احتیاج دارم ، تو درک میکنی

نه؟

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به وبلاگــــــ زيبـــــــاي آوين چــــت مي باشد.
.:: Weblog Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.